storytelling merkverhaal | Eurocross Assistance

Verhalen met Hart en Ziel

Ziel van werk zichtbaar maken

Eurocross verleent hulp aan anderen precies op momenten dat het er echt toe doet. Pittig werk, want elk telefoontje dat binnenkomt is weer anders en doe een groot beroep op de hulpverlening van de mensen die de telefoon opnemen.

Dat vraagt nogal wat van mensen bij Eurocross: naast puur vakmensschap vooral ook empathie en doortastendheid om anderen bij te staan in elke noodsituatie. Bijna logisch dat dit zorgt voor bijzondere verhalen van medewerkers.

Juist díe verhalen zijn opgehaald. Dat resulteert in een corporate story en merkverhaal dat zich bijna als vanzelf vertelt. Maar het zorgt ook voor het besef bij medewerkers dat het werk dat zij doen écht bijzonder is.

Moving Stories in video en verhaal

Met 'moving-stories' kwam de corporate video van Eurocross tot stand. En vanuit de serie storytelling-sessies met medewerkers van Eurocross Assistance ontstond een serie verhalen die op verschillende manieren verspreid werden. Eén daarvan is de website van Eurocross waar een selectie van de verhalen te lezen is.

eurocross-merkvideo-storytelling-workshop-training-team

__________________________________________________

BuroJori deed bij deze case voor Eurocross: | training | storytelling | copywriting | merkverhaal || ©

_________________________________________________

Heb jij een verhaal?

Enthousiast geworden van deze case? Jori geeft met groot plezier ook bij jullie organisatie deze workshops storytelling! Behalve waardevol is het vooral ook heel leuk om dit met mensen uit de organisatie te doen. Meer weten? Kijk dan even bij 'trainingen' of gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen wat het geheim van storytelling is.

_________________________________________________

Check ook deze cases

B2B-campagne voor MKB-Nederland / DEB

Weet wat kàn en wat móet

Bekijk case

campagne | RTV Utrecht

De app die dicht bij jou blijft

Bekijk case

commercial | RTV Utrecht

Promo Radio M Utrecht

Bekijk case
Buro Jori Hilversum
Zilvermeeuwstraat 12
1221 KL Hilversum
(correspondentieadres)
Buro Jori Doorn
Hydeparklaan 24-343
3941ZK Doorn
BTW NL003191486.B48
KVK 77414446
Rebranding | Campagnes | Strategie | Script en video | Copy | Conceptontwikkeling | Training | Creative Coaching
© Copyright BuroJori 2023