storytelling merkverhaal | Eurocross Assistance
Eurocross verleent hulp aan anderen precies op momenten dat het er echt toe doet. Pittig werk, want elk telefoontje dat binnenkomt is weer anders en doe een groot beroep op de hulpverlening van de mensen die de telefoon opnemen.
Dat vraagt nogal wat van mensen bij Eurocross: naast puur vakmensschap vooral ook empathie en doortastendheid om anderen bij te staan in elke noodsituatie. Bijna logisch dat dit zorgt voor bijzondere verhalen van medewerkers.
Juist díe verhalen zijn opgehaald. Dat resulteert in een corporate story en merkverhaal dat zich bijna als vanzelf vertelt. Maar het zorgt ook voor het besef bij medewerkers dat het werk dat zij doen écht bijzonder is.
Met 'moving-stories' kwam de corporate video van Eurocross tot stand. En vanuit de serie storytelling-sessies met medewerkers van Eurocross Assistance ontstond een serie verhalen die op verschillende manieren verspreid werden. Eén daarvan is de website van Eurocross waar een selectie van de verhalen te lezen is.
__________________________________________________
BuroJori deed bij deze case voor Eurocross: | training | storytelling | copywriting | merkverhaal || ©
_________________________________________________
Enthousiast geworden van deze case? Jori geeft met groot plezier ook bij jullie organisatie deze workshops storytelling! Behalve waardevol is het vooral ook heel leuk om dit met mensen uit de organisatie te doen. Meer weten? Kijk dan even bij 'trainingen' of gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen wat het geheim van storytelling is.
_________________________________________________