Over BuroJori

Vijf redenen waarom je voor Jori kiest

1 | Je krijgt nieuw perspectief

Kies je voor BuroJori, dan kies je voor het andere nieuw perspectief. Want je wilt verrast worden met nét een andere invalshoek die van jouw probleem een kans maakt. Kiezen voor BuroJori vraagt wel om lef. Want je krijgt Jori. En dat is niet het gebruikelijke setje ‘account, creatief team en projectmanager’.

2 | Je maakt metéén verschil

Kies je voor BuroJori, dan krijg je Jori. Dat is strategie, creatief concept en scherpe copy verenigd in één persoon. Jori werkt voor jou met ruim 30 jaar ervaring in verrassende oplossingen voor merken. Met Jori maak je met één en meteen verschil.

3 | Je kiest voor de wél

Je kiest met BuroJori voor de 'wél'. Omdat je wél wilt betalen voor snelheid en concrete creatieve oplossingen die zorgen voor resultaat. En omdat je niet wilt betalen voor onnodige overhead van een traditioneel communicatie-, marketing- of reclamebureau.

4 | Je deelt 't geweten

BuroJori bedenkt alleen werk waar mensen beter van worden. Dat is het ethisch vertrekpunt. Dat betekent dat wat BuroJori voor opdrachtgevers bedenkt, ook uit te leggen is aan onze kinderen. Jori werkt voor opdrachtgevers die het daarmee eens zijn.

5 | Je krijgt geen schutting

Jori werkt intensief met opdrachtgevers samen. Dat is leuker en veel effectiever dan een 'opdracht over de schutting gooien'. Dat is werken met BuroJori. Soms krijg je meer dan alleen Jori. Want waar nodig, schakelt Jori het eigen netwerk van professionals in voor bijvoorbeeld (web)design of filmproducties. Zo werkt dat!

Al zin in Jori?

Of misschien 'voorzichtig geïnteresseerd'? Prima! Je kan altijd even Jori bellen, of e-mailtje sturen. Tot ziens!

Historie

In 1969 is Jori opgericht. Vanuit de gedachte dat één iemand het verschil kan maken. De eerste jaren van Jori waren vol vallen en opstaan. Daarna kwam de groei naar volwassenheid. Jori splitste zich na 18 jaar af van het moederbedrijf.

Achtereenvolgens vestigde Jori zich in Rotterdam, Zeist en nu met twee vestigingen in Doorn en Hilversum. Daar werkt Jori voor opdrachtgevers die het lef hebben om met BuroJori te werken. Dat geldt ook voor gerenommeerde marketing- en communicatiebureaus. Zij huren Jori vaak in bij complexe vraagstukken. Of als ze meer zekerheid willen in het winnen van pitches of aanbestedingen. De laatste twee jaren opeenvolgend scoort Jori daarin 100%.

Waar Jori ook werkt, je merkt meteen ’t verschil. Dat herken je aan steeds weer nét dat andere perspectief met altijd verrassende oplossingen. Dat is Jori, vanaf 1969 tot anno nu. 

Campagne-bureau-burojori-communicatiebureau-concepten-creatieve-jori-de-ruiter

Buro Jori Hilversum
Zilvermeeuwstraat 12
1221 KL Hilversum
(correspondentieadres)
Buro Jori Doorn
Hydeparklaan 24-343
3941ZK Doorn
BTW NL003191486.B48
KVK 77414446
Rebranding | Campagnes | Strategie | Script en video | Copy | Conceptontwikkeling | Training | Creative Coaching
© Copyright BuroJori 2023