campagne | RTV Utrecht

De app die dicht bij jou blijft

Regionaal wereldkundig maken

RTV Utrecht heeft al een tijdje een App die inwoners van de provincie Utrecht snel van lokaal nieuws voorziet. Én de app heeft naast nieuws ook handige, mooie, wetenswaardige en relevante content voor de lokale bevolking. Maar dan moeten mensen wél weten dat deze app er is! BuroJori bedacht het campagneconcept en deed de conceptuitwerking. In samenwerking met Enof die de laatste designs maakte staat er nu een campagne die de app relevant 'wereldkundig' maakt voor de provincie.

De app die dicht bij jou blijft

De campagne toont de RTVU-app 'in gebruik'. Het is 'de app die dicht bij jou blijft': voor iedere inwoner van de provincie Utrecht en op elk moment van de dag heeft de RTVU-app betekenis. Dat zie je. Want we tonen een serie gebruiksmomenten van de RTVU-app. Zo leer je de regionale waarde van de content van de RTVU-app kennen én zie je hoe die van relevant is voor jou. De campagne wordt uitgerold via geselecteerde on- en offline mediakanalen.

Case RTV Utrecht Abri posters BuroJori communicatiebureau Hilversum Utrecht Jori de Ruiter online advertising

Programmering ook aanpassen

Niet meteen zichtbaar, maar wel een belangrijk onderdeel is het nieuwe perspectief dat Jori schetste op de bestaande programmering. Van uitzending tot uitzending en format tot format hebben we met elkaar tot in detail gekeken waar we concrete en passende verwijzingen vanuit bijvoorbeeld radio naar de App kunnen maken. Zo komen we elke week weer dichterbij een volledig geïntegreerde mediastrategie van de eigen kanalen van RTV Utrecht.

Case RTV Utrecht App Campagne BuroJori communicatiebureau Hilversum Utrecht Jori de Ruiter online advertising

Dit zegt RTV Utrecht over BuroJori

Sietske van der Voort | senior data-driven communicatieadviseur bij RTV Utrecht: "Jori heeft voor ons meerdere campagneconcepten uitgewerkt. Ik ben enorm onder de indruk van zijn vermogen om unieke, boeiende, creatieve en relevante content te maken. Het is indrukwekkend te zien hoe hij ons verhaal vertaalt in woord en beeld". Tijdens het hele proces is Jori een plezier om mee samen te werken. Meer recensies, referenties en aanbevelingen over BuroJori op deze LinkedIn-pagina.

Aliki Mennega | senior communicatieadviseur bij RTV Utrecht: "Met Jori werken is in één woord: feest. Zijn lenige, originele geest en goede oog voor wat er speelt maakt dat je een totaal concept krijgt met meerdere lagen. De concepten die hij verzint zijn in your face, creatief en heel goed uitvoerbaar. Zo zijn ze direct toepasbaar, maar kunnen ook makkelijk uitgewerkt worden in diverse concepten zodat je vrij bent om het project breder te trekken. Meer recensies, referenties en aanbevelingen over BuroJori op deze LinkedIn-pagina.

BuroJori deed bij deze case:

| strategie | concept | campagne | copy || ©2023 |

_________________________________________________________________________

Kies jij voor knettergoed?

Voor een campagne? Of gewoon een ándere kijk en nieuw perspectief op jouw marketing communicatie? Dan gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen. Tot snel!

_________________________________________________________________________

Check ook deze cases

B2B-campagne voor MKB-Nederland / DEB

Weet wat kàn en wat móet

Bekijk case

commercial | RTV Utrecht

Promo Radio M Utrecht

Bekijk case

campagne | Spoorwegmuseum Utrecht

Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen

Bekijk case
Buro Jori Hilversum
Zilvermeeuwstraat 12
1221 KL Hilversum
(correspondentieadres)
Buro Jori Doorn
Hydeparklaan 24-343
3941ZK Doorn
BTW NL003191486.B48
KVK 77414446
Rebranding | Campagnes | Strategie | Script en video | Copy | Conceptontwikkeling | Training | Creative Coaching
© Copyright BuroJori 2023