het gaat om wat het oplevert
Creativiteit heeft een prijs. En vraagt om een heldere manier van rekenen. Waar de slager per kilo rekent, rekent Jori per uur. Een uur duurt bij Jori gewoon 60 minuten en daar krijg je veel voor. Want als Jori een uurtje vanuit strategie met copy overlegt is dat gewoon 1 uur. Bij het gemiddelde reclame- of marketingbureau tik je dan al snel 3 keer een uur af tegen een gemiddeld tarief van ruim 100 euro. Dat is dus meer dan twee keer zo duur als Jori. Als je er zo tegenaan kijkt, is Jori eigenlijk supervoordelig. Tel uit je winst!
Werken met Jori vraagt ook soms om verplaatsen. Omdat Jori met groot plezier in zijn MINI rondrijdt, rekent Jori daar geen reistijd voor. Tenzij Jori grootse dingen bedenkt in de MINI. Dan is dat werk wat je wel op de rekening terugvindt. De MINI van Jori is het niet helemaal eens met ‘gratis onderweg’. Daarom rekenen we wél per kilometer de reiskosten door.
En dan nog even over de algemene voorwaarde(n) van Jori. Daar kunnen we kort over zijn. Die is: wederzijds vertrouwen. Dat moet je hébben of krijgen in elkaar. Dat begint met elkaar leren kennen. Pas dan voel je of het klopt. En voel je dat, dan werkt het. Wil je ook vertrouwen als algemene voorwaarde om tot een ander perspectief en oplossing te komen. Dan kies je voor BuroJori en kun je Jori de Ruiter bellen, of stuurt even een e-mail. Tot snel!