amc wervingscampagne | Gemeente Utrecht

Utrecht heeft jou nodig!

Werf mensen!

Gemeente Utrecht heeft mensen nodig. Veel mensen. De vraag via Enof aan Jori was: "Bedenk een arbeidsmarktcampagne die contact maakt met Utrechters en hen motiveert om bij de gemeente Utrecht te solliciteren". Nou, dan gaat BuroJori aan de slag en maken we daar wat moois van!

Jij bent nodig voelt goed!

Jori bedacht dat de kern van het concept een beroep moest doen op een emotie. En wel eentje die sterk werkt en we allemaal goed kennen: 'ego'. Daar draaide Jori het perspectief 180 graden. Dus niet roepen welke fantastische banen er zijn, maar roepen dat jij fantastisch bent en hard nodig voor gemeente Utrecht. Dat voelt meteen anders als je zo door jouw stadsie wordt aangesproken.

Als je hoort iemand jou nodig heeft, dan hoor je dat! Bijvoorbeeld dat jij nodig bent 'om te bedenken hoe het Neude meer veilig wordt’ of dat jij nodig bent ‘Om hofjes leefbaar te houden’. Dat was de eerste uitwerking van de communicatiecampagne: 'Utrecht heeft jou nodig'. BuroJori werkte het uit in een aantal varianten, gaf een aanzet voor communicatie via sociale media, abri en een videoscript.

Daar(om) hebben wij jou nodig!

Jori bedacht een serie van plekken en behoeften in Utrecht waar jij nodig bent: van de Werven, de om, een wijk tot Neude. Steeds met als afzender 'Utrecht heeft jou nodig'. Daarna pakte Enof het stokje over. Zij werkten het concept verder uit en maakten verschillende middelen in print, online en video om de boodschap 'Utrecht heeft jou nodig' zichtbaar te maken. Het was een mooie samenwerking voor een mooie gemeente.

Beste-Voorbeeld-Case-Utrecht-heeft-jou-nodig-BuroJori-communicatiebureau-arbeidsmarktcommunicatie-campagne-Jori-de-Ruiter

Campagne-Case-AMC-Website-Utrecht-heeft-jou-nodig-BuroJori-Concept-strategie-Creatief-Communicatiebureau-Marketing-Reclame-bureau-Jori-de-Ruiter

_________________________________________________

BuroJori deed bij deze case:

| strategie | concept | copy | videoscript || ©2023 |

_________________________________________________

Wél werkende wervingscampagne?

Jori bedenkt met het grootste plezier campagnes waar je mensen mee bereikt die voor je willen werken. merk resultaat mee haalt. Zo'n uitgekiende campagne die de sollicitanten bereikt en raakt. Hoe dat werkt en wat zo'n campagne voor jou, jouw organisatie en nieuwe sollicitanten betekent? Gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen hoe je wél met succes personeel werft.

_________________________________________________

Check ook deze cases

B2B-campagne voor MKB-Nederland / DEB

Weet wat kàn en wat móet

Bekijk case

campagne | RTV Utrecht

De app die dicht bij jou blijft

Bekijk case

commercial | RTV Utrecht

Promo Radio M Utrecht

Bekijk case
Buro Jori Hilversum
Zilvermeeuwstraat 12
1221 KL Hilversum
(correspondentieadres)
Buro Jori Doorn
Hydeparklaan 24-343
3941ZK Doorn
BTW NL003191486.B48
KVK 77414446
Rebranding | Campagnes | Strategie | Script en video | Copy | Conceptontwikkeling | Training | Creative Coaching
© Copyright BuroJori 2023