campagne | Spoorwegmuseum Utrecht

Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen

Niks vervelen!

Je kent het wel. De kinderen zijn hangerig en als ouder vraag je je ook weleens af wat je nu weer kunt verzinnen om te gaan doen. De verveling slaat dan toe. Of toch niet? Inderdaad, want de Spoorweg Spelen bieden uitkomst: een uitje voor de kinderen en voor jezelf! Dat is: "Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen!" 

burojori-beste-campagne-case-voorbeeld-communicatiebureau-utrecht-hilversum

De Campagne: opzet en aandacht

In opdracht van Enof bedacht Jori de campagne van de Spoorweg Spelen. Hét evenement van het Spoorwegmuseum in Utrecht voor de meivakantie. De campagne: 'Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen' werd gepromoot via onder andere een radiocampagne, driehoeksborden, digitale reclamemasten langs de snelweg en online advertising. Wederom een fijne samenwerking met team Enof en natuurlijk Het Spoorwegmuseum.

Radio 20sec | "Niks vervelen, Spoorweg Spelen!"

Kijk maar: 'Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen!'

Een korte sfeerimpressie, onderdeel van deze campagne, waarmee ouders en kinderen alvast een indruk krijgen van de Spoorweg Spelen in het Spoorwegmuseum. Mooi om naar uit te kijken en leuk om te gaan doen in de meivakantie.

Outdoor teasers

Rondje Utrecht met outdoor advertising om kind en ouder attent te maken op een meivakantie waar het onnodig is je te vervelen:

BuroJori-communicatiebureau-campagne-burojori-Spoorwegmuseum-Enof-Utrecht-Hilversum-beste-campagne-voorbeeld

_________________________________________________

BuroJori deed bij deze case: | campagne | concept | copy | script radio || ©2023 |

_________________________________________________

Tuurlijk wil je!

Jori bedenkt met het grootste plezier concepten waar merken resultaat mee behalen. Een uitgekiende campagne die de juiste mensen bereikt en raakt. Hoe dat werkt en wat zo'n campagne voor jou, jouw organisatie en je merk kan betekenen? Jori vertelt er graag meer over. Gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen welke antwoorden BuroJori voor je heeft.

_________________________________________________

Check ook deze cases

campagne | RTV Utrecht

De app die dicht bij jou blijft

Bekijk case

commercial | RTV Utrecht

Promo Radio M Utrecht

Bekijk case

merkfusie | Coniche en Vlirdens

"JA!JA!" | krachten bundelen

Bekijk case
Buro Jori Hilversum
Zilvermeeuwstraat 12
1221 KL Hilversum
(correspondentieadres)
Buro Jori Doorn
Hydeparklaan 24-343
3941ZK Doorn
BTW NL003191486.B48
KVK 77414446
Rebranding | Campagnes | Strategie | Script en video | Copy | Conceptontwikkeling | Training | Creative Coaching
© Copyright BuroJori 2023