campagne | Spoorwegmuseum Utrecht
Je kent het wel. De kinderen zijn hangerig en als ouder vraag je je ook weleens af wat je nu weer kunt verzinnen om te gaan doen. De verveling slaat dan toe. Of toch niet? Inderdaad, want de Spoorweg Spelen bieden uitkomst: een uitje voor de kinderen en voor jezelf! Dat is: "Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen!"
In opdracht van Enof bedacht Jori de campagne van de Spoorweg Spelen. Hét evenement van het Spoorwegmuseum in Utrecht voor de meivakantie. De campagne: 'Niks vervelen, met de Spoorweg Spelen' werd gepromoot via onder andere een radiocampagne, driehoeksborden, digitale reclamemasten langs de snelweg en online advertising. Wederom een fijne samenwerking met team Enof en natuurlijk Het Spoorwegmuseum.
Een korte sfeerimpressie, onderdeel van deze campagne, waarmee ouders en kinderen alvast een indruk krijgen van de Spoorweg Spelen in het Spoorwegmuseum. Mooi om naar uit te kijken en leuk om te gaan doen in de meivakantie.
Rondje Utrecht met outdoor advertising om kind en ouder attent te maken op een meivakantie waar het onnodig is je te vervelen:
_________________________________________________
BuroJori deed bij deze case: | campagne | concept | copy | script radio || ©2023 |
_________________________________________________
Jori bedenkt met het grootste plezier concepten waar merken resultaat mee behalen. Een uitgekiende campagne die de juiste mensen bereikt en raakt. Hoe dat werkt en wat zo'n campagne voor jou, jouw organisatie en je merk kan betekenen? Jori vertelt er graag meer over. Gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen welke antwoorden BuroJori voor je heeft.
_________________________________________________