platform | Achmea - De Kamer
Jori stond aan de wieg van De Kamer. Het initiatief, bedacht voor Achmea, om krachten van grootzakelijke bestuurders te verenigen met als doel 'Samen verder kijken'. De Kamer bestaat sinds 2013 en heeft in de jaren daarna steeds vanuit een ander perspectief met bestuurders gekeken naar de toekomst van Nederland. Op de website van Achmea staat een mooi overzicht van thema's, publicaties en achtergronden van De Kamer door de jaren heen.
De Kamer interviewde in 2015 belangrijke leiders en denkers over de toekomst van economisch Nederland. Hoe ziet Nederland er volgens hen in 2025 uit? Wat zijn de grootste zekerheden en onzekerheden waar we mee te maken krijgen? Op welke ontwikkelingen moeten we anticiperen?
Jori was vanaf het bedenken en ontstaan in 2013 ook daarna jarenlang nauw betrokken bij De Kamer vanuit strategie en conceptontwikkeling. Dat heeft mooie bijeenkomsten, boeken, publicaties, kennis en nieuwe perspectieven opgeleverd. De vraag "Hoe staat Nederland er economisch voor in 2025?" is mij het meest bijgebleven". Daar maakte ik onder andere deze trailer voor.
Meer weten over deze manier van conceptontwikkeling voor organisaties, maak dan even contact met Jori.
_________________________________________________
BuroJori deed bij deze case voor Achmea: | merkstrategie | conceptontwikkeling | scenario | videoscript | video editing || ©2015-2018 |
_________________________________________________
BuroJori bedenkt met het grootste plezier concepten waar merken resultaat mee behalen. Een uitgekiende oplossing waarmee je de juiste mensen bereikt, raakt en roert. Hoe dat werkt en wat zo'n strategisch concept voor nieuw perspectief biedt? Jori vertelt er graag meer over. Gewoon even Jori de Ruiter bellen, of een e-mailtje sturen om te horen wat het geheim van een goede merkstrategie is.
_________________________________________________