communicatiecases waar BuroJori trots op is
Jori kan slecht stilzitten. De ene dag bedenkt BuroJori nieuwe namen voor de productportfolio van een bank. En de andere dag breekt Jori zijn hoofd over hoe we ouderen niet laten vallen. Wat het ook is, het is heerlijk werk om te doen! Om je, behalve de showcases, een indruk te geven van het kennen en kunnen van BuroJori door de jaren heen, bekijk je op deze pagina 'Meer werk van Jori'.
Jori bedenkt met het grootste plezier concepten waar merken resultaat mee behalen. Een uitgekiende campagne die de juiste mensen bereikt en raakt. Hoe dat werkt en wat zo'n campagne voor jou, jouw organisatie en je merk kan betekenen?
__________________________________________________
De opleidingen en trainingen van Vlirdens krijgen samen een aparte website. Jori bedacht het concept dat de juiste sfeer en uitstraling geeft aan de nieuwe Vlirdens Campus. Naast vorm- en beeldconcept heeft BuroJori ook alle copy voor de nieuwe website (her)schreven. Steeds weer in de stijl van 'De taal van Vlirdens'. Op de screendump zie je nog even de tijdelijke website van de Vlirdens Campus. De website is momenteel nog in de maak. Binnenkort meer als de site klaar is om live te gaan.
2023 | VLIRDENS CAMPUS | BuroJori deed de | conceptontwikkeling | copywriting | webwriting (seo sea) |
__________________________________________________
Met een bevlogen ondernemer verkent BuroJori de mogelijkheden en kansen om een nieuwe onderneming op te zetten die zich richt op de opslag van 'thuisenergie'. Wordt vervolgd.
2022 | BRAND I.O | BuroJori deed de | strategie | conceptontwikkeling | naamgeving | branding
__________________________________________________
In opdracht van ThisisQi werkte Jori hard mee om de pitch voor 'DAS | Meesters in juridische hulp' te winnen. Dat is gelukt! Vanuit ThisisQi werkte Jori met het team aan verschillende manieren om de kernpropositie 'Meesterlijk Menselijk' inhoudelijk te laden. Dat is op veel verschillende manieren gedaan waar Jori zijn stempel vooral drukte op het uitdenken en uitwerken van onlinelearning modules en het geven van schrijftrainingen over 'De Taal van DAS'.
2021-2022 | DAS | BuroJori deed de | conceptontwikkeling | pitch | schrijftraining | online learning module |
__________________________________________________
Voor Only Creative Entrepreneurs werkte Jori de merkstrategie uit. Het woord 'Only' werd geladen met de betekenis 'voorwaardelijk'. Dat positioneert meteen een merk dat niet zomaar werk maakt maar 'alleen als / only if' het een daadwerkelijk doel dient. En dat doel kan verschillende vormen aannemen. Vandaar de 'rollende pay-off' die Jori bedacht waarmee je op alle mogelijke manieren uitdrukking geeft aan waar je voor staat in werk wat je wilt maken voor opdrachtgevers.
2022 | ONLY CREATIVE ENTREPRENEURS | BuroJori deed de | merkstrategie | conceptontwikkeling | copy |
__________________________________________________
Het is al een tijdje terug, maar wel mooi werk uit de samenwerking met Jan Persoon: de commercial voor Jaarbeurs 'bijzonder ontmoeten'.
2018 | JAARBEURS | BuroJori deed het | concept | i.s.m Jan Persoon voor het filmen en de productie
__________________________________________________
Jori bedacht voor My Daily Lifestyle 'Meer Werkwaarde'. Een concept dat aantoonbaar laat zien wat de meerwaarde van een gezondere leefstijl is voor medewerkers en organisaties.
2018 | MY DAILY LIFESTYLE | BuroJori deed het | concept | script | productie bedrijfsfilm | copywriting | video editing |
__________________________________________________
Jan Persoon maakte deze videoclip bij het nummer Kleine Elisabeth van Bas Bons. Bas vroeg aan Jori om een 'beetje nors vastzittende man' te spelen. Nou graag en met veel plezier Bas!
2017 | BAS BONS | commercial | videoclip | acteren | i.s.m Jan Persoon videoproducties
__________________________________________________
De KNSB is er voor alle schaatsliefhebbers, van kind die kennismaakt tot talent die medailles wint met schaatsen. In opdracht van de KNSB maakte Jori een moodvideo die dat in bewegend beeld vertelt.
2017 | KNSB | BuroJori deed | corporate videoconcept | videoproductie | scripting | editing |
__________________________________________________
Video die Jori maakte als onderdeel van de nieuwe koers van PCBO Apeldoorn. De nieuwe merkstrategie 'Samen het verschil maken' kreeg hierdoor nét nog even wat meerbeleving mee.
2017 | PCBO APELDOORN | corporate video | onderwijs | bedrijfsfilm | brandvideo |
__________________________________________________
Werken draait om mensen. Verzuim dus ook. Als arbodienst ondersteunt ArboVitale werkgevers én werknemers met verzuimbegeleiding, preventie en keuringen. Dat doen we helder en overzichtelijk. Menselijk. En vooral samen met u. Jori maakte deze film destijds voor Achmea Vitale (nu ArboVitale) samen met Sander Ligthart.
2012 | ARBO VITALE | corporate video | moodvideo | bedrijfsfilm | brandvideo |
__________________________________________________
Avéro Achmea is de intermediaire verzekeraar van Achmea. Richt zich dus volledig op tussenpersonen. Met de ambitie om voor deze adviseurs de meest waardevolle verzekeraar te zijn. In een markt die razendsnel ontwikkelt, is dat nogal een ambitie.
2012 | AVERO ACHMEA | corporate video | moodvideo | bedrijfsfilm | brandvideo | i.s.m Sander Ligthart |